Shop Mobile More Submit  Join Login
About Varied / Professional Premium Member OihaneFemale/Spain Recent Activity
Deviant for 9 Years
2 Month Premium Membership
Statistics 291 Deviations 5,751 Comments 89,451 Pageviews

Newest Deviations

Random Favourites

Critiques

Commission7public by Grimsever

ok, in my honest opinion, sasuke's face and sakura's head should be a little bit more prominent so they would be in great propotion. Sa...

Activity


Greek Soldier by Reika2
Greek Soldier
Technique used: Propelling pencil, although I would have preffered to have used pencils!! >.< Teacher told me not to :s O.o love her, lmao, I just started, I've only been there like... 6 times, two drawings and trying to pain something with wash now, lmao, this and the hands were the ones.
Loading...
Inking first page ^0^
  • Listening to: aah... thin air? XD
  • Reading: What I&#039;m writing right at this moment
  • Watching: the Screen and the keyboard, lmao
  • Playing: Nothing
  • Eating: My own stomach
  • Drinking: My own salyba

deviantID

Reika2's Profile Picture
Reika2
Oihane
Artist | Professional | Varied
Spain
Current Residence: Spain
Favourite genre of music: OST/ Classic music
Favourite style of art: Takeshi Obata's style.
Wallpaper of choice: Depends on the day.
Skin of choice: mine XD
Favourite cartoon character: Roy Mustang, Edward Elric, Xiao Mei xD, Homer Simpson, Lina Inverse, Maes Hughes, "L", etc
Personal Quote: *Doing is just a matter of trying.
Interests

Commissions

Requested Drawings
So ok, this is an idea I got from a friend, if you have any requests I will gladly draw WHATEVER you want except for any kind of animal/sex/children and that kind of things that may harm some moral rights, you know what I mean ^_~

Comments


Add a Comment:
 
:iconameban:
Ameban Featured By Owner Nov 17, 2014  Professional General Artist
Muchas felicidades, cumpleañera!! Pasa un buen día auque sea lunes!
Reply
:iconreika2:
Reika2 Featured By Owner Nov 18, 2014  Professional General Artist
Gracias, guapa!!! ^0^
Reply
:iconyashamarupl:
yashamaruPL Featured By Owner Dec 19, 2012
:iconsweethugplz: I hope you will continue the story soon...:iconlittle-vampire: Please... you can't leave it like that... Pleaseee.. :icondragonpray: :icondragonweep:

(Yup i know that i kinda spam your message box but you deserve even more comments i'm just afraid not to over spam you XD)
Reply
:iconreika2:
Reika2 Featured By Owner Jan 1, 2013  Professional General Artist
Don't worry, I'll do. XD And I love to recieve mails, at list one, or omments, better than non. HAPPY NEW YEAR!!!! BTW!!!!
Reply
:iconyashamarupl:
yashamaruPL Featured By Owner Jan 1, 2013
:iconcip25::iconcip26::iconcip27::iconcip28::iconcip29::iconcip26::iconcip25: :iconnewyearplz:
XD i'm just so curious how will story with so great idea of beginning end XD (and of course also love your painting skills.. :) )
Reply
:iconreika2:
Reika2 Featured By Owner Jan 8, 2013  Professional General Artist
hahhahah thank you, happy new year to you people too, IO have it all, but I have a new home and a new stupid%&"·$%&"$·"%·$% puppy to take care of, +! no scanner, so ¬¬, there are always problems... I can't trust it won't it anything or a page!!!! hahah this ain't no hayate >.< XD sorry
Reply
(1 Reply)
:iconalex369:
Alex369 Featured By Owner Oct 22, 2012  Hobbyist Writer
I just discovered your FMA comic and I have to ask. Are you going to continue it?
Reply
:iconreika2:
Reika2 Featured By Owner Oct 23, 2012  Professional General Artist
yeah, I'm on it, whenever my scanner works as you can see.. T^T
Reply
:iconalex369:
Alex369 Featured By Owner Oct 23, 2012  Hobbyist Writer
Cool, glad to hear. Sorry about the scanner though, hope if pulls through soon
Reply
:iconreika2:
Reika2 Featured By Owner Oct 23, 2012  Professional General Artist
Yeah, me too... really... I can't live without drawing... lol
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: