Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Varied / Hobbyist Member OihaneFemale/Spain Recent Activity
Deviant for 9 Years
Needs Premium Membership
Statistics 247 Deviations 5,676 Comments 86,414 Pageviews

Newest Deviations

Random Favourites

Hi, there! I'm back again, life and kicking, lmao. I just wanted to know how you people are and wish you the very best of all! Thanks for the support and thanks for reading too! ^^ Love ya'll!

Oihane.
  • Listening to: aah... thin air? XD
  • Reading: What I'm writing right at this moment
  • Watching: the Screen and the keyboard, lmao
  • Playing: Nothing
  • Eating: My own stomach
  • Drinking: My own salyba

deviantID

Reika2's Profile Picture
Reika2
Oihane
Artist | Hobbyist | Varied
Spain
Current Residence: Spain
Favourite genre of music: OST/ Classic music
Favourite style of art: Takeshi Obata's style.
Wallpaper of choice: Depends on the day.
Skin of choice: mine XD
Favourite cartoon character: Roy Mustang, Edward Elric, Xiao Mei xD, Homer Simpson, Lina Inverse, Maes Hughes, "L", etc
Personal Quote: *Doing is just a matter of trying.
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconyashamarupl:
:iconsweethugplz: I hope you will continue the story soon...:iconlittle-vampire: Please... you can't leave it like that... Pleaseee.. :icondragonpray: :icondragonweep:

(Yup i know that i kinda spam your message box but you deserve even more comments i'm just afraid not to over spam you XD)
Reply
:iconreika2:
Reika2 Jan 1, 2013  Hobbyist General Artist
Don't worry, I'll do. XD And I love to recieve mails, at list one, or omments, better than non. HAPPY NEW YEAR!!!! BTW!!!!
Reply
:iconyashamarupl:
:iconcip25::iconcip26::iconcip27::iconcip28::iconcip29::iconcip26::iconcip25: :iconnewyearplz:
XD i'm just so curious how will story with so great idea of beginning end XD (and of course also love your painting skills.. :) )
Reply
:iconreika2:
Reika2 Jan 8, 2013  Hobbyist General Artist
hahhahah thank you, happy new year to you people too, IO have it all, but I have a new home and a new stupid%&"·$%&"$·"%·$% puppy to take care of, +! no scanner, so ¬¬, there are always problems... I can't trust it won't it anything or a page!!!! hahah this ain't no hayate >.< XD sorry
Reply
(1 Reply)
:iconalex369:
Alex369 Oct 22, 2012  Hobbyist Writer
I just discovered your FMA comic and I have to ask. Are you going to continue it?
Reply
:iconreika2:
Reika2 Oct 23, 2012  Hobbyist General Artist
yeah, I'm on it, whenever my scanner works as you can see.. T^T
Reply
:iconalex369:
Alex369 Oct 23, 2012  Hobbyist Writer
Cool, glad to hear. Sorry about the scanner though, hope if pulls through soon
Reply
:iconreika2:
Reika2 Oct 23, 2012  Hobbyist General Artist
Yeah, me too... really... I can't live without drawing... lol
Reply
(1 Reply)
:iconaquamu:
aQuaMu Aug 20, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I humbly thank you for faving my artwork.:iconsuperheroglompplz: :iconpancakeglompplz:
Reply
:iconreika2:
Reika2 Dec 27, 2011  Hobbyist General Artist
And thanks for your so many comments and congratulations, thank you, really! ^^ (I hope to know how to do it now O.o o0o!! XDDDD)
Reply
Add a Comment: